Hola bloggers!
Després de
fer-vos esperar i deixar-vos intrigats amb el nostre objecte d'aprenentatge que hem fet a l'assignatura d'Habilitats Comunicatives...JA ESTÀ AQUÍ. ja us podem dir de què es tracta i quins eren
els objectius que teníem a l'hora de fer-lo.
Per tal que pugueu veure (els
que no estaven a classe) el nostre treball us deixem aquí la nostra presentació
i els punts que em seguit per dur-la a terme.
INTRODUCCIÓ
Avui dia vivim en un món en el
qual és molt important saber diversos idiomes, l'anglès és un dels més
utilitzats actualment per part de la societat. Per això creiem que és rellevant
inculcar als nens i nenes des de ben petits l'aprenentatge d'aquest amb
l'objectiu de superar les seves dificultats que poden trobar-se amb aquesta
llengua al llarg dels anys i així assolir el major nivell possible per poder
dominar-la.
OBJECTIUS
- Facilitar l'aprenentatge dels nens i nenes mitjançant eines més dinàmiques.
- Anar més enllà del currículum per tal de proporcionar noves maneres d'aprenentatge més amè per ells ja que són els protagonistes del procés d'aprenentatge on ells mateixos poden veure i corregir els seus propis errors.
- Un altre objectiu és profunditzar en l'aprenentatge significatiu on l'alumne pugui relacionar el que sap amb coneixement nous, i aconseguir així una predisposició favorable per aprendre per part de l'alumne.
COMPETÈNCIES, CONTINGUTS I
ACTIVITATS
La competència treballada és
l'anglès i els continguts en els quals ens centrem són els números, els colors,
els animals i les professions.
Hem creat una sèrie
d'activitats dirigides a nens i nens de 6 a 9 anys, les quals explicarem a
continuació.
Aquí us deixem el link per poder veure i fer les activitats que hem proposat.
Es tracten de cinc activitats: la primera és de resposta múltiple en la qual fem preguntes i els nens han de respondre amb el color corresponent en anglès, a la segona s'han d'ordenar els números en anglès (de l'u al deu), a la tercera s'han de relacionar els diferents animals amb el seu nom corresponent en anglès, la quarta és un joc de mots encreuats en els quals es fa un repàs dels continguts explicats anteriorment (números, colors i animals) per tal que l'aprenentatge sigui més dinàmic i els nens no s'avorreixin tant, i per últim, la cinquena activitat és de relacionar els dibuixos dels oficis amb el seu corresponent nom en anglès.
METODOLOGIA I MATERIALS
La metodologia emprada són activitats interactives de manera que deixem als nens que siguin ells els que controlin el seu procès d'aprenentatge a través de diferents jocs.
El material que hem utilitzat per dissenyar aquestes activitats és el programa "Hot Potatoes", un sistema per crear exercicis educatius. Els diferents exercicis que es poden crear són del tipus resposta curta, selecció múltiple, omplir els buits, mots encreuats i aparellaments variats.
AVALUACIÓ
Com a mestres avaluaríem aquesta activitat observant al llarg d'un temps determinat, com pot ser durant un mes, els resultats i les diferents dificultats que presenten cada un dels nens i nenes a l'hora de fer les activitats. L'objectiu final que tenim és que tots els nens hagin assolit els continguts de cada activitat
Personalment pensem que és interessant endinsar-se en aquest món de fer activitats educatives mitjançant programes d'ordinador com bé pot ser el Hot Potatoes, el JClic o les webquest ja que és una manera de fer que els nens i les nenes s'ho passin bé aprenent i que tinguin més ganes de seguir fent-ho.
Esperem que us agradin aquestes activitats i que us animeu a fer-ne vosaltres també!
Fins la pròxima bloggers i que tingueu tots molt bon cap de setmana!!! :)
L'autor ha eliminat aquest comentari.
ResponEliminaHola companyes!
EliminaEns ha agradat molt el vostre objecte d'aprenentatge.
Bona feina ;)